FIFA 2018'deki En İyi Galatasaray Kadrosu - Oyuncu Ratingleri



FIFA 2018'de en iyi oyuncular ve takımlar belli oluyor. Daha önce sizlere en iyi Süper Lig kadrosu ve En iyi Fenerbahçe kadosunu vermiştim. Şimdi ise FIFA 18'de en iyi Galatasaray kadrosunu vereceğim.


Daha önceki FIFA 18'de Süper Lig'in en iyi 20 futbolcusu yazısına ve FIFA 2018'deki en iyi Fenerbahçe kadrosu yazısına mavi yazlara tıklayarak ulaşabilirsiniz.

KALECİ
  • Muslera - 82 RATİNG

Türkiye liginin ratingi en yüksek kalecisi aynı zamanda.


DEFANS 4'LÜSÜ

Sol bekte Latovlevici yerine Lines'i düşündüm. Stoperler Denayer ve Maicon. Serdar Aziz'i düşünmedim. Sağ bekte ise Mariano var.
  • Linnes - 74 RATİNG
  • Denayer - 76 RATİNG
  • Maicon - 79 RATİNG
  • Mariano - 79 RAİTNG

ORTA SAHA

Orta sahanın ortasında Fernando-Selçuk ikilisine yer verdim. Sol açık Fernando, sağ açık ise Feghouli olarak düşündüm.
  • Fernando - 77 RATİNG
  • Belhanda - 81 RATİNG
  • Selçuk İnan - 76 RATİNG
  • Feghouli - 79 RATİNG


FORVET

Forvet hattında Gomis vazgeçilmez. 4-4-2 sisteminde ikinci forvet ise Eren Derdiyok olarak düşündüm. Fakat gerçek Gaşatasaray'da Gomis tek oynuyor. Orta sahada Tolga Ciğerci'yi görüyoruz.
  • Eren Derdiyok - 75 RATİNG
  • Gomis - 79 RATİNG


Bu ilk 11'in genel ortalaması 78 oluyor ve bu değer gayet iyi diyebilirim. Fenerbahçe'nin ortalama gücünü diğer yazımdan öğrenebilirsiniz.

  • Galatasaray kadrosundaki bu oyuncuların 7 tanesinin fotoğrafını sizlerle paylaşıyorum. 

Saygılar.

Yorumlar